17/04/21 16:23

現地回答

(Q)I’m planning to move Danang for Dong Hoi in June-July.
For my scheduling, pls advise followings points.
(1)The date when I can book a night train thru ur booking system.
(2) Can I still pay for the fare via VISA card issued in Japan?
(A)Thanks for your contact,
We'd like to answer your questions:
- Now you can visit our website to book your desired train according to your schedule
- You definitely use the VISA card to pay the booking
If you have any questions, free to ask me!
Many Thanks and Best Regards,
​Ms. Van​
Vietnam Railways System

• いいね! 0
  • コメント 2件

2件のコメント

• 17/04/24 13:21

桁間違いで2重請求の経験はありますが心配無用

打ち直しで破棄を任せたのが失敗で2重請求を受けましたが、取り戻しました。ベトナムは一気に金持ちになった気分になります。1万円200万ドン。メールでカード情報送信は注意が必要ですが、統一鉄道の正規HP上でSSL送信なので心配無用。キャッシングでスキミング被害はカード会社補償が難しい面もありますが、心当たりのない利用は補償されます。カード使用明細を絶えずチェックすることが肝要。

• いいね! 0
    • コメント 0件
  • Perfect!

HE様

鉄道会社への問い合わせをありがとうございます。

すごい!
    購入できるではないですか!
    良かったです。

HEさんはベトナム在住でしょうか?
    現地に住んでいる友達に(日本人)はベトナムでCredit Cardを使うのは
    控えたほうが良いと言われました。すぐ流出するよと・・・・

今回の列車の予約も若干怖いなあと

周りの方で被害に遭われた話など聞いた事ありますか?

• いいね! 0
    • コメント 0件