14/10/15 14:29

For ur reference only

airtickets24.com経由でTAM航空のGIG-IGUの航空券を購入され、東京のTICKET OFFICEに問合せられたと理解しますが、送付されたE-TICKETにTAM航空のBooking Reference Code(6文字)の記載があれば(ホームページで予約内容が確認できる)TAM航空との折衝になると思います。E-mailでの問合せには
International Reservation Center に電話下さいとの回答があったと思います。(英語が話せるならアメリカへ電話)
Ms nontaの記述アドレスは1文字抜けていると思います。
If your country of residence is not listed below and you would like to send your observations about a complaint, suggestion or compliment regarding TAM Airlines services, please send a message to talktous.eur@tam.com.br.
c/f RE: Eletronic ticket purchase problems suporte.vendas.int@tam.com.br<suporte.vendas.int@tam.com.br>;
(A)Thank you for contacting us.
This Department provides support to passengers having trouble paying with their credit cards through www.tamairlines.com.
For reservations, changes, refund and general information, we kindly ask you to call our International Reservation Center at any of the numbers listed below.
(Q) please advise if booked with first name and last name vice versa what I should do. Japanese passport says "surname(=last name)" and given name(=first name)
名前の入力が間違っていなければ腹をくくってPassportにはBooking systemのFirst name, Last nameの記述がないと強く主張するか、電話して修正し安心するかご判断下さい。
c/f
http://okwave.jp/qa/q6818073.html

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