海外旅行・観光情報の「地球の歩き方」TOP > 教えて!旅のQ&A旅仲間募集掲示板TOP > 海外旅行 >ヨーロッパ >フランス >フランス その他の都市 >鉄道の旅 >SNCF予約について >3DS/Safekey

3DS/Safekey

こんにちはゲストさん

My payment was rejected, how can I proceed?

1. If your card is not equipped with the 3DS/Safekey: please try again using a card which has this system.
2. If your card has the 3DS/Safekey system:

Please try again after at least 24 hours.
If you have a customer account: try registering your bank card before booking.
Book over the phone on +33 892 35 35 35 (international call rates plus any network charges may apply).

上記条件を満たしても、またはいくつかの提案に従っても駄目なら、最後は電話でしょう。

でも、
How can I book with PayPal?
You can pay by Paypal for all SNCF non-exchangeable and non-refundable tickets (excluding iDTGV, OUIGO and Italo) and if you select an e-ticket, Ticketless Thalys, Print@home Eurostar (depending on carrier) or Home Delivery.
という方法もあるので、カードに見切りを付けることもあり、でしょう。

0

通報する

質問・トピックと回答のタイトルと本文

11件中1-11を表示

ツリー表示

時間順表示

タイトルのみ表示

タイトルと本文表示
  • 1

ツリー表示

時間順表示

タイトルのみ表示

タイトルと本文表示


関連トピック



この質問に付けられたタグ


おすすめ旅行用品

フランスのツアー最安値

フランスの現地ツアー

フランスのおすすめホテル