海外旅行・観光情報の「地球の歩き方」TOP > 教えて!旅のQ&A旅仲間募集掲示板TOP > 海外旅行 >ヨーロッパ >ヨーロッパ全般 >鉄道の旅 >GoEuroについて >ただの縦断的検索エンジンで自社サイトで発券できるのは一部鉄道会社とスペインバスのみ

ただの縦断的検索エンジンで自社サイトで発券できるのは一部鉄道会社とスペインバスのみ

こんにちはゲストさん

なので、直接販売する訳ではありません。

we don’t operate our own flights, buses or trains. In short: we’re an independent entity and, as such, you can rest assured knowing that the results on the screen will always be unbiased and true.

What happens when I decide to book?

Since we're a travel search tool, once you've found the best route, the booking will either be finalized through our website or you’ll be transferred to the site of the provider, where you can complete your purchase. If the latter is the case, you book directly with the travel providers and not with us, which is why we don’t hold onto any of your details regarding your booking.

自社でも売ることがありますが、
Some bookings made directly with GoEuro require the payment of a booking fee. The total cost of the tickets and fees will always be displayed before confirming any payment.

例えば、PARI-ROMAを鉄道で行けば、FSで取るのもGOEUROで取るのも
同じですが、空路ならVUELINGに飛ばされます。

What happens after I have finished booking?
Who will send my tickets?

When making a booking for a journey with Renfe, SNCF, SNCB, Trenitalia and Movelia, you will receive a confirmation e-mail directly from GoEuro, since the whole reservation process will be completed on our website. The tickets in PDF will be attached to this confirmation, and will have to be printed before travelling.

If you have booked a ticket with GoEuro and haven’t received a confirmation email within 24 hours, please contact our customer service by email: service@goeuro.com or by phone - check out the contact page.

In all other cases, you will be redirected to the provider's website to finalize your booking and make the payment, since we do not sell the tickets directly. Should you need any information about your tickets or have not received them, we kindly invite you to contact the company you purchased them with.

In all other casesに該当する場合、全てそこのやり方次第です。
印刷が必要なもの、予約コードだけでよいもの、現地で発券が必要なもの、
PDFが乗車券となるもの・・・・。ですから、
>電車、バス、飛行機などに着いたらこのQRコードさえあれば問題ないでしょうか?
だけで済む場合もあれば、済まない場合もあるのです。

0

< 前の回答

通報する

質問・トピックと回答のタイトルと本文

3件中1-3を表示

ツリー表示

時間順表示

タイトルのみ表示

タイトルと本文表示

1

GoEuroについて

nekonosuke 17/04/12 10:55

2

ただの縦断的検索エンジンで自社サイトで発券できるのは一部鉄道会社とスペインバスのみ

JORGE 17/04/12 18:41
  • 1

ツリー表示

時間順表示

タイトルのみ表示

タイトルと本文表示


関連トピック



この質問に付けられたタグ


おすすめ旅行用品