お客様センターに問い合わせるようにとのことです

公式サイトの「よくある質問」に確認メールが届かないときの対処法についての記載が以下のようにあります。簡単に言えば、迷惑メールに仕分けられていたりして、届いていないことがあるので、まずそれを確認し、それでも見つからないときは、電話かメールでお取引番号を伝えるようにとのことです。

ちなみに私がつい先日利用したときも、購入後、確認メールが届き、添付ファイルのEチケットを印刷して利用しました。


Why haven’t I received any confirmation email after booking online?

This may happen if your email is set to filter Junk mails. Please check your Spam Filter or Junk Mail Folder just in case the confirmation email got delivered to these folders instead of your inbox. If you still do not receive it, customers are advised to contact our customer service representative by phone (+852-2359 9990 or +853-2885 0595) or email (customer@cotaiwaterjet.com) and provide your transaction number for us to follow up.

  • いいね! 0
  • コメント 1件

1件のコメント