これは・・・

色々と厳しい。

個人情報を自分で書くとか、英語らしい言語(?)が見て取れるとか・・・

最初から無理があったのではないでしょうか?

厳しいようですが、私はそう思いました。

  • いいね! 0
  • コメント 1件

1件のコメント

  • 退会ユーザ @*******
    14/10/10 17:41

    無謀な挑戦だったと、反省しています。

    この様な状態になってはどうする事も出来ないでしょうか?
    3件の料金だけ取られて、航空券が1件も確保出来ていないこの状態。
    簡単には諦めたくありません、と言っても自分の力ではどうすればいいのかわかりません、力を貸していただけませんか?よろしくお願いします。

    • いいね! 0
    • コメント 1件

    たとえば

    To whom it may concern,

    I'm writing to confirm my reservation of flight AB8552 of 7 December 2014.
    Due to the malfunction of your website, a fare of three seats has charged on my credit card since presumably three seats may have been reserved.
    I request you to cancel two of them and refund them.
    In addition, I want to know my reservation number necessary for check-in.
    Thank you in advance.

    Sincerely yours,

    XXXXX XXXXX
    XXXXXXX@XXXXXXX.jp