これは・・・ 色々と厳しい。 個人情報を自分で書くとか、英語らしい言語(?)が見て取れるとか・・・ 最初から無理があったのではないでしょうか? 厳しいようですが、私はそう思いました。
無謀な挑戦だったと、反省しています。 この様な状態になってはどうする事も出来ないでしょうか? 3件の料金だけ取られて、航空券が1件も確保出来ていないこの状態。 簡単には諦めたくありません、と言っても自分の力ではどうすればいいのかわかりません、力を貸していただけませんか?よろしくお願いします。
たとえば To whom it may concern, I'm writing to confirm my reservation of flight AB8552 of 7 December 2014. Due to the malfunction of your website, a fare of three seats has charged on my credit card since presumably three seats may have been reserved. I request you to cancel two of them and refund them. In addition, I want to know my reservation number necessary for check-in. Thank you in advance. Sincerely yours, XXXXX XXXXX XXXXXXX@XXXXXXX.jp