12/03/29 08:59

入っても購入がないので

現時点では、
Viaggi acquistatiも
Il mio borsellino elettronico
も何もないので、それ以上の画面には
進めませんので・・・。

でも再確認したら、
一番目立つのが、Cambio prenotazione。
何故、これを選ばなかったのか?
しかも、Richiesta Indennizzoってキャンセルではなく、
事故(ストライキ)などで、乗れなかったさいの返金です。
何か変ですよね。

Home > Timetables and purchasing > Online refund
Using this service is simple:

Go to the customers area, log-in and then go to "Ask for refund online". Type in the Booking Code (PNR) of the ticketSend your application and then wait for the result.
The refund will be made on the credit card used to make the purchase. The time needed depends only on your credit card's bank.

The refund request can be made only for tickets bought online and not yet printed at the Self service tellers and associated to the registration data (user-id and password) used to enter the Customers Area.

印刷してしまったらできないとありますね・・・。

Home > Orari e acquisto > Rimborso online
英語版とは違いますね・・・・。やはり。

英語版にあるはずのAsk for refund onlineの記載がないし・・・

というところで時間切れ。
夕方に時間があるときに調べておきます。

なお、BASEは一回だけ可能としか書かれていません。

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