海外旅行・観光情報の「地球の歩き方」TOP > 教えて!旅のQ&A旅仲間募集掲示板TOP > 海外旅行 >海外旅行全般 >鉄道の旅 >イタリア鉄道インターネットからの子供予約

イタリア鉄道インターネットからの子供予約

こんにちはゲストさん

イタリア鉄道のホームページから子供と大人2人を予約したいのですが、大人とユースしかなく、予約できないのですが、子供はどうしたらいいのでしょうか?ESを予約したいので、座席予約が必要ですよね?ファミリー割引見たいので、大人2人に付き、子供一人は無料みたいな事が書いてあるのですが、ちょっと不安です。その場合席はなし?お手数ですが、知っている方教えて下さい!宜しくお願い致します。ちなみに下のように書いてあります。

Discounts for young persons: children under 4 years of age travel free of charge both in first and second class, but they are not entitled to a seat. Young persons under 12 years of age (the age is considered on the day after their birthday) can occupy a seat and travel at a discount of 50% and of 30% for sleeper and couchette services.

Family Offer
For family groups of two adults and one child aged between 4 and 12. When travelling together, whether in First or Second class, the child travels free of charge (reservation fee not included). The offer is also valid for journeys made in ordinary or comfort couchette carriages or in T3 tourist class berth compartments. For any other children aged between 4 and 12, the discount envisaged applies (30% for couchettes and sleeper carriages and 50% for all other trains).

通報する

質問・トピックと回答のタイトルと本文

1件中1-1を表示

ツリー表示

時間順表示

タイトルのみ表示

タイトルと本文表示

1

イタリア鉄道インターネットからの子供予約

あやあやれんれn 05/12/15 13:21
  • 1

ツリー表示