それならばEメール問いあわせ

そうしたら、Contact↓のページに行ってEメール(Contact by e-mail)で問い合わせしてみて下さい。

https://www.alsa.es/portal/site/Alsa/menuitem.ed9edff2a728bee0abf2abf2421000e5/?vgnextoid=d1dd6d2299669110VgnVCM1000002301005eRCRD&vgnextchannel=d1dd6d2299669110VgnVCM1000002301005eRCRD&tecnocom.form.view=contacto

サブジェクトはとりあえず「Submit a claim」でいいと思います。

本文はこんな感じでいいのでは。 [ ]の部分はtiffyさんの情報に合わせて書き換えて下さい。


本文

I tried to purchase a ticket online on [予約しようとした日にち-例Jan. 15, 2011とか] for the following itinerary:

Departure Date: [例-May 30, 2011]
From: Granada
To: Córdoba
Departure time: [例-10:15a.m.]

However, I did not see any locator of the purchase at the end. Since I did not receive a purchase confirmation via e-mail, either, I assumed that the purchase was not processed at that time. Then, I noticed that the purchase transaction had showed up on my credit card bill.

Would you please send me my confirmation number and itinerary? I tried to retrieve my reservation online but was unsuccessful.

Thank you.


あと、クレジットカードの請求書のALSAの請求明細のところに20桁位の番号とかが併記されていませんでしたか?もしかしたらそれがチケット番号かもしれないので。









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