11/04/06 00:26

Re:検索してみたら・・・

びびクン様、ご回答ありがとうございます。
貼り付けていただいたリンク先で検索してみたのですが、
No tickets exist for the entered data..
と表示されて予約内容が確認できませんでした。。

  • いいね! 0
  • コメント 1件

1件のコメント

  • それならばEメール問いあわせ

    そうしたら、Contact↓のページに行ってEメール(Contact by e-mail)で問い合わせしてみて下さい。

    https://www.alsa.es/portal/site/Alsa/menuitem.ed9edff2a728bee0abf2abf2421000e5/?vgnextoid=d1dd6d2299669110VgnVCM1000002301005eRCRD&vgnextchannel=d1dd6d2299669110VgnVCM1000002301005eRCRD&tecnocom.form.view=contacto

    サブジェクトはとりあえず「Submit a claim」でいいと思います。

    本文はこんな感じでいいのでは。 [ ]の部分はtiffyさんの情報に合わせて書き換えて下さい。


    本文

    I tried to purchase a ticket online on [予約しようとした日にち-例Jan. 15, 2011とか] for the following itinerary:

    Departure Date: [例-May 30, 2011]
    From: Granada
    To: Córdoba
    Departure time: [例-10:15a.m.]

    However, I did not see any locator of the purchase at the end. Since I did not receive a purchase confirmation via e-mail, either, I assumed that the purchase was not processed at that time. Then, I noticed that the purchase transaction had showed up on my credit card bill.

    Would you please send me my confirmation number and itinerary? I tried to retrieve my reservation online but was unsuccessful.

    Thank you.


    あと、クレジットカードの請求書のALSAの請求明細のところに20桁位の番号とかが併記されていませんでしたか?もしかしたらそれがチケット番号かもしれないので。









    • いいね! 0
    • コメント 0件