Q&A

インド鉄道のe-ticketの買い方を教えてください

公開日 : 2011年03月13日
最終更新 :

インド鉄道のe-ticketを買ったことがある方にお伺いします。
https://www.irctc.co.in/にログインし、支払い方法で
Visa/Master (Powered by CITI Bank) を選び、CITI Bank Indiaのサイトに飛び、
other Bank/visa credet cardを選択し、番号などを入力するところまではいくのですが、最終的な決済がどうしてもできません。
Masterカードでも試してみましたが、だめです。
下記のメールが届いたので、サポートのメールを出したのですが、何回送っても返信が来ないので、ほとほと困っています。
買い方を教えてください。

Dear Customer,
We regret that the booking of your ticket could not be processed at this time as the transaction with ref. No. 0319203439 was not authorised by your bankers. The failure may also be due to some sort of inadequacies in your card / bank account.

You may kindly try using another valid card / account.

However, before proceeding further, we suggest that you kindly check from your 'Booked tickets' history if transaction has already been booked by you.

In case of any problem, you are welcome to contact us at 24*7 Hrs. Customer Support at 011-23340000, MON - SAT(10 AM - 6 PM) 011 - 39340000 , Chennai Customer Care 044 - 25300000 or mail us at care@irctc.co.in. We will be glad to help you out in solving any such problem encountered during booking your ticket.


We solicit your continued patronage to our services; offering our best services always.

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