退会ユーザ @*******
10/01/05 06:43

すぐ発券が必要

・・なチケットだと思います。
予約して3日以内に発見という正規格安・・だと思います。

WEBで予約すると、すぐ名前を入れてクレジットカード情報を入れて発券になります。

名前を入れるときに、確かパスポート番号を入れたかどうか・・・忘れました。

でも、旅行会社経由で、正規格安チケットを取ったときには、パスポート番号は言いませんでした。
まず、スイス航空へ電話して確認したほうがいいでしょう。

ちなみにあとから名前を変えるのは、お金がかかるけどなんとかできるようです。(本人が使用するのみ)


The name on the ticket is misspelled. How can I correct it?

It is not possible to change the name on a ticket after a booking has been made (see Article 3.1.2 of the Conditions of Carriage. Therefore, please ensure when making a booking through swiss.com that the passenger's name is spelled exactly as it appears in the passport. If you later discover an error in this regard, please contact your nearest SWISS Service Center as soon as possible. We will be glad to help you avoid any difficulties at check-in as a result of this error. Please note that any changes are free of charge up to 24 hours after the booking has been concluded. Name changes made outside the period of goodwill will incur a processing fee of CHF 50.

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