Q&A

MEXICANA航空のキャンセルについて

公開日 : 2008年12月19日
最終更新 :

以前こちらのサイトでみなさんのアドバイスを得ながら、航空券の相談をさせていただきました。その節はありがとうございました。

そのアドバイスの元、MEXICANA航空のチケットのSUPERSAVERクラスのチケットを取ったのですが、間違ってクリックをしてしまったのか、同じ航空券を購入してしまったみたいです。キャンセルの仕方ご存じの方いらっしゃったら、教えてください。




Dear :
Your reservation has been confirmed with charges against your credit card ending with: . Shortly, you will receive a confirmation email to print your receipt.

Your reservation confirmation number is FPFG0◎.

These are the details of your reservation:

Flight Operated By Date Departure Arrival Stops
346 MX Jan 08 4:55 PM Cancún (CUN)
7:20 PM Mexico City (MEX) (Intl Arpt)
0
Name Passenger Type Price
◎◎ Adult $91.89 USD
◎◎ Adult $91.89 USD
Total $183.78 USD

Thank you for preferring Mexicana.com!

OVERBOOKING:
THIS TICKET IS SUBJECT TO NORMS ESTABLISHED BY GOVERNMENT LAW CONCERNIG GENERAL TRANSPORTATION OVERBOOKING OF FLIGHTS:
Airline flights maybe overbooked, and there is a slight chance that a seat will not be available on a flight for which a person has a confirmed reservation. If the flight is overbooked, no one will be denied a seat until airline personnel first ask for volunteers willing to give up their reservation in exchange for compensation of the airline’s choosing. If there are not enough volunteers, the airline will deny boarding to other persons in accordance with its particular boarding priority. With few exceptions, including failure to comply with the carrier’s check-in deadline, which are available upon request from the air carrier, persons denied boarding involuntarily are entitled to compensation. The complete rules for the payment of compensation and each airline’s boarding priorities are available at all airport ticket counters and boarding locations. Some airlines do not apply these consumer protections to travel from some foreign countries, although other consumer protections may be available. Check with your airline or your travel agent.

Please do not respond to this message. Instead, contact Customer Service

Please print and keep a copy of this message for future reference.

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2件のコメント

  • 08/12/21 20:53

    ありがとうございます。

    リファレンスナンバーのったままでした?一応◎である程度消したつもりでしたが。

    コールセンターに電話したんですが、私の英語じゃ通じないみたいで。
    明日、日本オフィスにダメもとで電話してみます(泣)

    ありがとうございました。

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  • リファレンスナンバーが載ったまま。

    投稿した文に、リファレンスナンバーが載ったままですよ。

    いずれにせよ、自分で取り消し処理するしか、
    航空会社に事情を説明して、英文メールするなり、
    そういった対応でしか手はないんじゃないかな。

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